درباره ی ما

گروه آموزشی french724 در راستای اهداف آموزشی خود که همانا ساده کردن  زبان فرانسوی برای عموم مردم است، از سال 1392 فعالیت خود را  به طور جدی در زمینه آموزش مجازی آغاز کرد.


 این گروه که متشکل از برترین اساتید دانشگاه های ایران و یا فارغ التحصیلان مقطع دکترای تخصصی  زبان فرانسه می باشند در نظر دارد تا با ساده کردن متد های آموزشی زبان فرانسه ،نیاز افرادی که به دلایل مختلف از جمله: صرفه جویی در وقت و هزینه ، تمایلی به شرکت در کلاسهای ترمیک آموزشگاه ها و یا به طور کلی کلاس های حضوری را ندارند را بر آورده سازد.

آموزشگاه مجازی french724، برنامه ای جهت ارتقای مهارت های زبان فرانسه بصورت خودآموز و براساس زمان بندی دلخواه شما می باشد. تنها با عضویت در سایت و پرداخت مبلغ بسیار اندک به ازای هر ترم (کمتر از یک پنجم هزینه کلاس های عمومی)، متد آموزشی انتخابی شما با جزئیات کامل همراه با نکات گرامری و تلفظ کامل در اختیارتان قرار می گیرد.

برنامه کلاس ها به گونه ای طراحی شده است که با صرف کمترین زمان، هر ترم آموزشی (دو درس) را در 10 جلسه (کمتر از یک پنجم برنامه کلاس های آموزشگاه های آزاد) به پایان رسانید. هم چنین این سامانه این امکان را فراهم می سازد که کاربر با توجه به برنامه زمانی خود کلاس ها را فشرده تر یا طولانی تر کند.

در پایان هر درس نمونه سوال های سال های مختلف دانشگاه های ایران که متد آموزش انتخابی کاربر در آنها تدریس می شود،با پاسخ و تلفظ گرد آوری شده است تا نیاز مبرم دانشجویان به یافتن سوال های سال های مختلف و پاسخ آنها رفع شود. در پایان هر آزمون، پس از تحلیل سوال ها و نتایج، پاسخ های اشتباه به ایمیل کاربر ارسال می شود تا با مرور دوباره آن قسمتی از درس که سوال در آن قرار گرفته است در صدد رفع مشکل برآید.

 

آخرین تغییر: چهارشنبه، 20 فروردین 1393، 3:51 عصر