دوره های آموزشی

متد های آموزشی کنکسیون،کافه کرم و نووو تاکسی از معروف ترین و جدید ترین متد های آموزشی زبان فرانسه بوده و برای نوجوانان و بزرگسالان طراحی شده اند.این متد های اموزشی  به گونه ای کاربردی و مطابق با زندگی روزمره جامعه فرانسوی تدوین شده است .نحوه آموزش آن ها  به گونه ای است که فراگیر در هر چهار مهارت اصلی نوشتار،خوانش،درک مطلب و تلفظ توانایی کامل کسب خواهد کرد.

 

 متدConnexions

کتاب کنکسیون که یکی از بهترین و جامع ترین متد های آموزشی زبان فرانسه است، در سال 2004 توسط انتشارات Didier به چاپ رسید.این متد آموزشی در بر گیرنده ی یک مجموعه ی 3 جلدی است که بر روی مکالمه تمرکز زیادی دارد. این متد آموزشی به دلیل ساختار غنی مرجع آموزش زبان فرانسه دانشگاه پیام نور نیز می باشد.

متد café crème

کتاب کافه کرم که یک مجموعه ی 3 جلدی است، در سال 1997 توسط انتشارات Hachette به چاپ رسید .این متد آموزشی که برای نوجوانان و بزرگسالان طراحی شده است یکی از معروف ترین متد های آموزشی زبان فرانسه است که یادگیری کامل و اصولی را برای کاربر مقدور می سازد.

متدNouveau taxi

این کتاب که از جدید ترین و آسان ترین متد های آموزشی زبان فرانسه است در سال 2008 توسط انتشارات Hachette به چاپ رسید .ساختار و نحوه ی آموزش این کتاب بسیار راحت بوده و یاد گیری آن به افرادی توصیه می شود که زمان زیادی براییادگیری ندارند و می خواهند در کمترین زمان با اصول و قوانین زبان فرانسه آشنا شوند.

آخرین تغییر: دوشنبه، 2 تیر 1393، 10:48 صبح