نحوه استفاده از امکانات رایگان سایت و دیدن درس ها

برای استفاده بهتر از امکانات سایت به نکات زیر توجه کنید:

*پس از عضویت در سایت، وارد صفحه اول شده و در آنجا می توانید در قسمت درس اول رایگان، با نحوه آموزش سایت آشنا شوید.صدا ها با کلیک کردن بر روی آیکن بلندگو فعال شده و پخش خواهند شد.

*برای دیدن مابقی درس ها پس از پرداخت هزینه عضویت، دسترسی برای شما باز شده و امکان دیدن درس ها فراهم می گردد.هزینه عضویت از طریق آنلاین(با کلیک کردن روی هر درس و واریز مبلغ ثبت نام) و واریز به صورت دستی مقدور است.

1-شما برای یادگیری تنها به یک کتاب کنکسیون و یک اینترنت با سرعت معمولی احتیاج دارید.این روش آموزش بر پایه استاندارد های بین المللی بنا شده است و شما را از هر گونه کتاب و کلاسی بی نیاز خواهد کرد.

2-درس ها قابلیت دانلود شدن را ندارند و شما قادر خواهید بود در هر زمان که تمایل داشتید با ورود به حساب کاربری خود درس های ثبت نامی خود را مشاهده کنید و به آزمون ها به صورت آنلاین و هوشمند پاسخ دهید.

3-در نوار بالای صفحه در قسمت my courses می توانید درس هایی که در آن ثبت نام شده اید را ببینید.

4-پیشنهاد می شود برای بهره وری بیشتر از  درس ها ،آن ها را به ترتیب گرد آوری شده یاد بگیرید.

5-درس ها به گونه ای طراحی شده اند که شما با مطالعه ی آنها با تمام جزئیات آنها (تلفظ،معنا،دستور و...)آشنا خواهید شد.

6- با کلیک بر روی آیکن بلند گو، صدا پخش خواهد شد، در بعضی از درس ها که تلفظ اصلی کتاب موجود است(بلند گوی قرمز) علاوه بر تلفظ اصلی ،تلفظ استاد شما(بلند گوی آبی) نیز آورده شده است.

7-هیچ گاه در درس های دارای دو صدا:بلند گوی قرمز و بلند گوی آبی، هم زمان بر روی دو بلند گو کلیک نکنید : تا صدای یک بخش تمام نشده بر روی  بخش دیگر نروید زیرا صدا ها با هم تداخل پیدا خواهند کرد).

8-تلفظ ها بسیار آرام ضبط شده اند و به شما این امکان را می دهند که بعد از آن تکرار کنید.

9-در پایان هر درس، نمونه سوال های مختلف دانشگاه پیام نور که از آن درس در امتحانات آمده است با پاسخ کامل و هم چنین تلفظ گرد آوری شده است و به شما این امکان را می دهد تا به صورت آنلاین به سوالها پاسخ گفته و در پایان جواب های درست و غلط به شما نشان داده خواهد شد.

10-آزمون ها به گونه ای پایه ریزی شده اند که سوال های اشتباه شما می بایست دوباره پاسخ داده شود تا پاسخ صحیح در ذهن شما جای گیرد.

11-پیشنهاد می شود پس ازپایان آزمون به پاسخ های درست و تلفظ ها  (که با زدن شکل بلند گو برای شما پخش خواهند شد) رجوع کنید تا در مرحله اول سطح یادگیری خود را بیازمایید.

 

 

آخرین تغییر: یکشنبه، 31 فروردین 1393، 6:14 عصر